Výhled v oboru skleněných obalů pro parfémy a kosmetiku
Podle analýzy agentury Industry Research dosáhne v roce 2024 hodnota trhu s tímto segmentem 1,7 miliardy USD (roční průměrný růst 2019–2024 o 3,63 %). Růstovými faktory jsou stoupající populace, urbanizace i příjmy a s tím související touha po individuálních vůních. Hlavním trendem v parfumerii je vývoj přírodních voňavek, a to v souvislosti s možnými negativními účinky syntetických kompozic. Nejrozšířenějším typem obalu zůstanou skleněné lahvičky. K hlavním světovým výrobcům tohoto specifického typu obalového skla patří Verescence Inc., Vidraria Anchieta, Vitro SAB De CV, Zignago Vetro SpA, Piramal Glass, Pragati Glass Pvt Ltd, Roma International Plc, Saver Glass Inc., Sgb Packaging Inc., Sks Bottle & Packaging Inc., Stolzle, Oberglas GmbH, Apg Group (Verbeeck Packaging Group), Baralan International SpA, Bormioli Luigi, Consol Glass (Pty) Ltd, Continental Bottle Company Ltd, Dsm Packaging Sdn Bhd, Gerresheimer Group, Heinz, Glas Group Holdings a Lumson SpA.
(podle www.glassinchina.com z 28. 10. 2019; pn)