Jon Bon Jovi uvedl na trh vlastní víno uzavřené VINOLOKEM
Americká rocková ikona Jon Bon Jovi a slavný francouzský vinař Gérard Bertrand spojili své síly a společně vytvořili novou značku prémiových růžových vín nazvanou Diving into Hampton Water. Lahve jsou uzavřeny zátkami VINOLOK z českého křišťálu, které vyrábí společnost Preciosa GS, součást skupiny Preciosa. Celý projekt byl inspirován Bon Joviho synem, Jessem Bongiovim, který hrál zásadní roli při vytváření nové značky. Myšlenka vyrobit víno, které by symbolizovalo bonvivánský přístup k životu, se objevila v době, kdy Bon Jovi a Jesse spolu trávili léto v Hamptons. Rosé, které je oblíbeným pitím v rámci celé rodiny, získalo původně od Bon Joviho přezdívku „růžový džus“, aby ho následně Jesse se svým kamarádem přejmenovali na vodu z Hamptons (Hamtpon Water). A tak celá myšlenka vlastního vína vznikla. Bon Jovi a Jesse následně začali zkoumat, jak by mohli myšlenku přetavit ve skutečnost. Během této doby začali vytvářet designový koncept lahve a celého brandu. Nakonec se přes společného známého seznámili s Gérardem Bertrandem a společně přišli na myšlenku vytvořit jedinečné rosé, které bude propojovat esenci uvolněného životního stylu Hamptons a jižní Francie.
(podle www.preciosa.com z 21. 3. 2018; pn)